تشک ارتوپدیک ؛ سیستم فنربندی مولتی میکروپکت اسپرینگ در این تشک از جدیدترین فناوری های تولید تشک در دنیا است که در مدل ارتوپدیک مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل درصد بالای استفاده از مموری فوم جزء لوکس ترین و با کیفیت ترین تشکهای دنیا می باشد. تشک ارتوپدیک در هتل های ۷ ستاره اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم فنربندی

در تشک ارتوپدیک تعداد ۱۸۱۰ عدد فنر کار شده است. فنرهای مولتی میکروپکت اسپرینگ با قطر کمتر به صورت فوق العاده ایی در هم تنیده شده اند که بند بند بدن را به طور کامل تفکیک کرده و هر قسمت از بدن را مجزا ساپورت می کند.

سیستم فنربندی در تشک ارتوپدیک به صورت ۷ ناحیه ایی (۷zone pocket spring) بوده که بدن شخص را در ۷ ناحیه (سر ، سرشانه ، کمر ، باسن ، ران ، زانو و ساق پا) پشتیبانی میکند.

یک سمت تشک دارای ۶ سانتیمتر مموری فوم با بالاترین کیفیت و دانسیته می باشد که تمامی فشارهای وارده به بدن را برداشته و باعث میشود ستون فقرات به حالت طبیعی “S مانند” خود قرار بگیرد. در طول خواب شبانه شما، مویرگ های بدن کار انتقال خون را به صورت کاملا عادی انجام میدهند و شخص دچار گرفتگی عضلات و خواب گرفتگی نمی شود. دو طرف تشک ارتوپدیک ۵۰% از نظر نرمی و سفتی با هم متفاوت اند.

پارچه تشک مخمل بوده که آغشته به عصاره آلوئورا می باشد که انحصارا در اختیار بلژیک می باشد و تنفس پوستی را راحت کرده و باعث شادابی و نشاط پوست شما میگردد.

Woolmark یک علامت انحصاری برای بهترین پشم خالص در جهان است ؛ تنفس راحت ، آسایش و آرامش قلب و تنظیم حرارت بدن از مزیتهای آن است.

تشک ارتوپدیک دارای ۲۰ سال ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش می باشد .