تشک کامفورت ؛ دارای سیستم فنربندی میکرو پکت اسپرینگ ۵ ناحیه ای (۵zone pocket spring) می باشد که وزن و فشار بدن رو در ۵ ناحیه تفکیک  می کند تا فرم گیری دقیق تر و راحتی خواب بالاتری داشته باشد. تعداد ۱۶۱۰ عدد فنر در این تشک کار شده است و در هر متر مربع ۱۱۰ کیلوگرم وزن را پشتیبانی می کند. روی سیستم فنربندی یک لایه تقسیم فشار وزن کار شده است تا وزن بدن شما را به دیواره های تشک انتقال دهد.

مموری فوم

مموری فوم ساخته ناسا آمریکا میباشد که با وزن و حرارت بدن شکل میگیرد. این فوم اولین بار توسط بلژیک در سال ۲۰۰۳ وارد صنعت کالای خواب شد و تا سال ۲۰۰۹ به عنوان بالاترین راندمان خواب در دنیا مورد استفاده شرکت های معتبر قرار گرفت تا فرم دهی مناسب به بدن داده و پشتیبانی دقیق از ستون فقرات ایجاد کند. مموری فوم وزن را از ستون فقرات برداشته به همین علت جزء تشک های ارتوپدیک است.

یک سمت تشک کامفورت مموری فوم با دانسیته بالا کار شده است و سمت دیگر مموری فوم با دانسیته بالا کار شده است  دو سمت تشک ۴۰ درصد از لحاظ نرمی و سفتی متفاوت است تا از هر دو سمت تشک با دو راندمان خواب استفاده کنید.

پارچه تشک کامفورت

پارچه تشک کامفورت از جنس مخمل کار شده است که انحصارا در اختیار بلژیک است و  آغشته به گیاه آلوئورا است تا منافظ پوستی را باز نگه دارد. دارای تهویه ۳D بوده که همیشه هوای داخل تشک در حال تعویض می باشد و از ایجاد هرگونه قارچ و باکتری جلوگیری کرده تا تشک در طولانی مدت بوی نامطبوع نگیرد.

پارچه تشک قابلیت جدا شدن دارد و تنها تشکی میباشد که پارچه آن قابلیت شستشو دارد.

تشک کامفورت دارای ۱۷ سال ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش  می باشد.