سیستم فنربندی این تشک از جنس فیبروکربن می باشد که علاوه بر سبک بودن آن مقاومت بالایی دارد. بین سیستم فنربندی فوم های شبکه ای تزریق شده که این فوم ها باعث می شود فنرها بیشتر از حد مجاز خود بازی نداشته باشند و بازی فنر را به صفر می رساند و به همین علت در رده فول طبی قرار دارد.

روی سیستم فنربندی یک لایه ترموباند کار شده که وزن نقاط سنگین بدن را به دیواره تشک منتقل می کند تا سیستم فنربندی تشک بعد از چند سال با مشکل روبرو نشود. دیواره تشک از فوم HDD تشکیل شده که باعث می شود بر اثر استفاده زیاد از تشک ، لبه ها نشست پیدا نکرده و از تغییر شکل تشک جلوگیری میکند. برای راندمان خواب بالاتر چند لایه فوم روی سیستم فنربندی کار شده است.

marvell-layer

 

تعداد ۶۱۰ عدد فنر داخل این تشک به کار رفته است. سوپاپ تهویه هوا روی دیواره تشک کار شده که در هنگام نشستن و برخاستن گردش هوا در تشک ایجاد می شود که تشک در طولانی مدت بوی نامطبوع به خود جذب نکند. پارچه ۱۰۰% پنبه گردباف است و هوا در زیر پارچه تشک در جریان است که روی غدد تعرقی بدن تاثیر منفی  نگذارد ، گردش خونی شما به حالت نرمال و طبیعی خود برمیگردد. بنابراین سرعت گردش خون بالاتر رفته و اکسیژن بیشتری به سلولهای بدن می رسد و غدد بدن به صورت نرمال ترشح میکنند ، تعادل بین مغز و ماهیچه های بدن بالا می رود استرس ، فشار عصبی و بیخوابی تا حد زیادی کاهش می یابد.

تشک آلمانی زست مدل مارول