مدل اویستر مدیکال ؛ در این تشک سیستم فنربندی کار نشده است و به جای آن از فوم لوکس (LUX-HQ) با بالاترین کیفیت استفاده شده است. این فوم باعث تسکین درد، کاهش فشار و در حالی که در حفظ پشتیبانی بدن بسیار مناسب است. فوم لوکس بسیار مقاوم و محکم می باشد که تحمل وزن ۱۳۰ کیلوگرم در هر متر مربع را دارا است. این فوم دارای تاییدیه CeritiPUR-USS است. به طور کلی هرگونه فشار وارده بر اندام های بدن تاثیری در جریان خون ندارد. میتوان گفت با دراز کشیدن روی سطح تشک بدون گرفتگی عضلات از خواب بیدار می شوید.

بر روی فوم لوکس لایه تقسیم فشار وزن کار شده است که وزن شما را به دیواره های تشک انتقال میدهد؛ دیواره های تشک از فوم HD کار شده است که بسیار مقاوم بوده تا لبه انداختن تشک جلوگیری کند. روی دیواره های تشک پمپ تهویه هوا کار شده که با هر بار نشستن و بلند شدن هوای داخل تشک تعویض شده تا از ایجاد هرگونه قارچ، باکتری و میکروب جلوگیری کند تا تشک در طولانی مدت بوی نامطبوع به خود نگیرد.

پارچه تشک

صد در صد پارچه مخمل، ضد باکتری، ضد حساسیت است و سطح پارچه آغشته به عصاره آلوئه ورا است که باعث می شود پوست تنفس بهتری داشته باشد، با آخرین فنآوری در تولید پارچه های تشک بلژیک . سطح پارچه گرد و غبار به خود نمی گیرد و همچنین هیچ راهی برای رشد باکتری ندارد.

این تشک دارای ۱۵ سال ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش می باشد.

تشک اویستر مدیکال